معرفی سامانه شهرنیک

شهرنیک

نتیجه استفاده از سامانه شهرنیک برای شهرداری:

ایجاد بستر مناسب برای درخواست های غیر حضوری ​​​​​​​(نوبت بازدید)

ارسال نامه های اداری بدون مراجعه شهروند به شهرداری    ​​​​​​​

پرداخت هزینه های انجام خدمات از طریق درگاه های اینترنتی​​​​​​​

سامانه جامع ارتباط مردمی و 137  ​​​​​​​

مدیریت درخواست های ملاقات حضوری  ​​​​​​​

پیام رسان سازمانی مابین پرسنل و پیمانکاران ​​​​​​​

با سامانه شهرنیک، تحقق آرمان شهرداری الکترونیک میسر می گردد و نتیجه آن ، کاهش قابل توجه هزینه‌ها ، افزایش رضایت مندی عمومی و موجب تمایز شهرداری از سایر شهرداری ها می گردد. با شهرنیک اعتماد مردم به شهرداری افزایش یافته و مراجعات حضوری مردم به شهرداری کاهش می یابد. امکان برون سپاری خدمات شهرداری به دفاتر خدماتی نیز میسر است.​​​​​​​از طرفی این سامانه با قیمت بسیار مناسب و به سرعت و حداکثر ظرف مدت سه روز راه اندازی می گردد .

ابزاری جامع در خصوص مدیریت بر نگهداشت شهر برای مدیران، پرسنل و پیمانکاران شهرداری ها

اهداف وخدمات شهرنیک

پیام رسانی امن داخلی مابین پرسنل شهرداری ها بدون نیاز به دراختیار داشتن شماره همراه آنها

ایجاد کانال ارتباطی مستقیم مردم با شهرداری (ملاقات مردمی مجازی)

بانک اطلاعات مراکز خدماتی و امداد شهری

استعلام وضعیت ملک به لحاظ بدهی و طرح تفصیلی

آموزش شهروندی و ارتقاء سطح دانش علمی شهروندان

نسخه موبایل شهروندی (اندروید و PWA) شهروندی

نسخه وب شهرنیک

نسخه موبایل سازمانی (اندروید و PWA) شهروندی

نسخه ضبط مکالمات شهروند و ثبت پیام در صندوق صوتی نسخه وب

مرکز تماس و ضبط مکالمات

شهرنیک از 5 زیر سیستم تشکیل شده است :

اجزای شهرنیک

معرفی نسخه تحت وب سامانه خدمات یکپارچه شهری و روستایی(شهرنیک)

تیم مهندسی میکرو نرم افزار برای شما مشتریان گرامی فیلم های آموزشی تهیه کرده است تا شما با محیط نرم افزار ،نحوه کار با نرم افزار ، مزیت ها و ابزار های آن به خوبی آشنا بشوید و بتوانید با اطمینان خاطر تصمیم بگیرید.

کار با این نرم افزار چگونه است؟

معرفی نسخه موبایل شهروندی سامانه خدمات یکپارچه شهری وروستایی(شهرنیک)

معرفی نسخه موبایل سازمانی سامانه خدمات یکپارچه شهری وروستایی(شهرنیک)

کاتولوگ سامانه شهرنیک را از اینجا دانلود کنید!

کاتالوگ شهرنیک