سامانه جامع شهرنیک
⁉️ یک سوال مهم
برخی از مدیران شهرداری ها :
⁉️ ما فرصت و نیروی کافی برای پاسخگویی به درخواستها و مشکلات ارسالی شهروندان را نداریم ، چکار کنیم !!؟؟
جواب :
راه حل اول : بخش 137 سامانه را به صلاحدید خود محدود کنید !
بطور مثال : شهروندان فقط مشکلات مربوط به جمع آوری زباله ، رفت و روب و نظافت و .... و یا فقط در خواستهای مربوط به واحد روابط عمومی را ارسال کنند
راه حل دوم : امکان ارسال درخواستها و مشکلات سطح شهر برای شهروندان غیر فعال و مخفی باشد و شهروندان از سایر امکانات و زیر سیستم های سامانه بهره مند شوند .
در این حالت ،ثبت مشکلات سطح شهر ، فقط توسط کارمندان و مدیران شهرداری در اپلیکیشن موبایل نسخه سازمانی سامانه انجام می گیرد .
امکانات سامانه را به صلاحدید خودتان فعال کنید !